Способи і вартість доставки |
Доставка замовлень здійснюється по всій території України та до інших країн СНД!
Як тільки Ваше замовлення надійшло до нас і було підтверджено, ми негайно приймаємо його в обробку. Замовлення виконується в залежності від статусу доступності товарів,
- Якщо замовлений товар має статус "В наявності(відправка в день замовлення!)", ми готові оперативно його укомплектувати і відправити замовнику.
- Товари зі статусом "В наявності (відправка 2-3 дня)" - відправляються протягом двох-трьох днів.
- Якщо ж товар позначений статусом "В наявності(термін доставки: протягом 7-10 днів)", ми робимо заявку і очікуємо поставку цього товару від виробника-ліцензіата. В такому випадку процес доставки замовлень - комбінований - спочатку усі товари надходять до нас, проходить огляд їх якості, цілісносі на відсутність пошкоджень, і тільки тоді вони комплектуються і відправляються до покупця.
При замовленні на суму більш ніж 999 грн. - доставка безкоштовна, для замовлень до 999 грн - вартість доставки згідно тарифів компаній перевізників.
Способи доставки замовлення по Україні:
У відділення компанії-лідера експрес-доставки “НОВА ПОШТА” .
Замовлений товар (посилка) прийде на вказану Вами адресу відділення компанії перевізника.
|
У відділення національного поштового оператора “УКРПОШТА” (рекомендовано для населених пунктів в яких немає відділень служб експрес-доставки).
Замовлений товар(посилка) надійде на поштове відділення, яке обслуговує Вашу адресу/індекс.
|
Доставка у відділення інших курьєрських служб (за індивідуальним погодженням). |
Адресна доставка кур'єром "Нова Пошта в м. Києві
Вартість послуги при сумі замовлення понад 999 грн безкоштовно!, при замовленні до 999 грн. вартість згідно тарифів кур'єрської доставки Нова Пошта.
|
Самовивіз
На період карантину послуга самовивозу не доступна.
|
Доставка замовлень до країн СНД здійснюється пріоритетними поштовими відправленнями:
Відправка замовлення можлива тільки після отримання повної оплати замовлення, тому що пошта не приймає до відправки міжнародні посилки з післяплатою!
Важлива інформація!Після відправки міжнародного замовлення, ми обов'язково відправляємо замовникові на e-mail повідомлення про зміну статусу замовлення, в якому вказано трек-номер для відстеження посилки із замовленням. Перші два-три дні після відправки, посилка може бути не видно в трекінгу на сайті країни одержувача, весь цей час Ви можете відстежувати її на сайті Укрпошти, потім на сайті поштової служби вашої країни, національних поштових операторів.
*У випадку виникнення додаткових питань щодо термінів і вартості доставки, прохання звертатися до адміністрації магазину, з радістю відповімо на всі Ваші запитання.
|